Abból főzünk, ami van
A Cukker kommunikációját a kezdetektől fogva saját magunk alkottuk és görgettük. Persze-persze sok idő és energia, de azt hiszem így van igazi "íze". Ezek vagyunk mi mindenestül.
Saját magunk fotózunk, rakjuk össze a képes bejegyzéseinket és írjuk a szövegeinket. És mivel rettentően haladunk a korral, persze AI - azaz mesterséges inteligencia - barátunk is besegít egyszer egyszer.
Történt ma éppen, hogy a karácsonyi weboldalhoz szerettem volna képet generáltatni a "nagyonokossal". Ment az utasítás:
Legyen a képen egy lány, aki egy ajándékutalványt kap a fiútól, aki rettentően szereti. Ja és nyilván legyenek karácsonyi fények, szeretet, boldogság, és boldogan élünk, amíg meg nem halunk.
Erre kaptam a könnyes csillogós szerelmes párt, és a mosolygó "harmadikat" a háttérbe. Köszi AI! Ezt használd Csilla!
Mit csinál ilyenkor egy marketinges agy? Lássuk mi a karácsonyi üzenet:
"Egy Cukker ajándékutalvánnyal biztos, hogy kettőtök közül te leszel a nyerő. Menj biztosra!"
Nem mondom, hogy rettentő széles a célpiac, akihez szólunk, de ha már így alakult...Uraim?